Program 2022

Med reservation av ändrade programpunkter, för mer info kontakta styrelsen.

24 MARS ÅRSMÖTE kl 18,00 i vuxenskolans lokal på Ö. storgatan 34. Mingel med tipsrunda, Ann-Sofie Görnebrand från kommunen, ansvarig för park och offentlig miljö gästar oss. Vi bjuder på fika. Välkomna!

18 APRIL annand.påsk. Pilflätning i Kåraboda. Samarbete och anmälan till vuxenskolan. Se länk på första sidan

7 MAJ kl 10,00. Besök och inköp av sommarblommor hos Bergs i Urshult. Samåkning från resecentrum, bilens passagerare delar på transportkostnad. Kontakta Bo Albin för mer information.073-3330409

19 MAJ kl 18,00-19,00 Plantbytardag tillsammans med Olofströmshus,Kolonilottsföreningen och Naturskyddsföreningen. Vid ECO-living lokalen på Ekerysplan

21 MAJ kl 08,00. Inköpsresa till  3 av Skånes olika plantskolor; Tirups örtagård, Paletten i Malmö och Löddeköpinges plantskola. Samåkning från resecentrum, bilens passagerare delar på transportkostnader. Resan blir ganska hektisk och är en guidning av Bo Albin bland skånes bästa plantskolor. Ta med matsäck! Vill man ha gott om utrymme för inköp eller avvika från planerad rutt så kör man med egen bil. Kontakta Bo Albin för information 073-3330409